معرفی جاذبه‌های دیدنی در سفر به دبی

دبی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان محسوب می شود. شهر دبی جاذبه های دیدنی و تماشایی فراوانی دارد و در جذب توریست بسیار موفق بوده است. هموطنان با توجه به نزدیکی دبی به ایران و امکانات تفریحی دبی، تور دبی را برای مسافرت عید نوروز یا تعطیلات تابستان انتخاب می کنند. برخی از افراد نیز برای تجارت و خرید به این شهر مدرن سفر می کنند.

بازدید از مدینه جمیرا در تور دبی

مدینه جمیرا در تور دبی آنقدر جذاب و شگفت انگیز است که مسافران زیادی تنها به قصد بازدید آن به دبی مسافرت می کنند. در مدینه جمیرا با طیف وسیعی از امکانات مانند هتل های شیک و مدرن، جاذبه های تفریحی و رستوران های نام آشنا مواجه خواهید شد. ساخت این منطقه چشم نواز، شباهت زیادی با شهر های سنتی نشین اعراب دارد.

به اعلام سفر باتو ، مدینه جمیرا بیش از ۴۰ هکتار وسعت دارد و به عنوان بزرگ ترین اقامتگاه در امارات متحده عربی شناخته می شود. این مجموعه زیبا در فاصله ۲ کیلومتری از برج العرب و پارک آبی وایلد وادی قرار دارد. حمام آب گرم، بازار مدینه و آمفی تئاتر تلفیقی از دیدنی های سنتی و مدرن دبی می باشد. رستوران ژاپنی هونیاکی، رستوران ایرانی انار و کافه بازار با موسیقی زنده از جمله رستوران های معروف اطراف بازار مدینه می باشند. در بازار مدینه جمیرا رستوران هایی وجود دارد که انواع غذاهای آسیایی، عربی، لبنانی و ایرانی تهیه و سرو می کنند. هم چنین دریاچه ای در مدینه جمیرا وجود دارد که گردشگران می توانند حدود ۲۰ دقیقه روی دریاچه قایق سواری کرده و از بازدید مدینه جمیرا بیشتر لذت ببرند.

درختان اصلی مدینه جمیرا :

درختان انبوه موز

نخل های بلند

گل کاغذی رونده

بازار مدینه جمیرا Souk Madinat Jumeirah

بازار سنتی شبیه هزارتو با انواع مغازه ها در اطراف پیاده روها با کف چوبی، تاثیر زیادی در خاص بودن مدینه جمیرا داشته است. مدینه جمیرا تلفیقی از مدرنیته و فرهنگ است، هنگام سفر با تور دبی حتما از منطقه نیز دیدن فرمایید. هم چنین می توانید سوغات مورد نیاز برای خانواده و دوستان تان را از این بازار خریداری کنید. انواع آثار هنری و سوغاتی های با کیفیت در این بازار به چشم می خورد. پالتو پوست ایتالیایی، ساعت، مجسمه های زیبا از شتر (نمادی از زندگی بادیه نشینی اعراب)، اسباب بازی کودکان، جواهرات و سوغات مختلفی در فروشگاه های این بازار عرضه می شوند. راهروهای پیچ در پیچ، آبراه های کوچک و فانوس های روشن از طراحی زیبای این بازار است که جلوه ای خاص به ارمغان آورده است.

هتل مدینه جمیرا دبی

هتل مدینه جمیرا از جمله هتل های ۵ ستاره و پرطرفدار در دبی می باشد. این هتل باشکوه و رویایی در نزدیکی برج العرب در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است. در هتل مدینه جمیرا دبی تمامی امکانات رفاهی برای اقامت اشرافی برای گردشگران فراهم گردیده است. دسترسی به این هتل از فرودگاه بین المللی دبی حدود بیست و پنج دقیقه می باشد. در تفرجگاه لوکس مدینه جمیرا دو هتل با نام های القصر و مینا اسلام (به معنای بندر صلح) وجود دارد. هر یک از هتل های نام برده شده شامل ۲۹۲ اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران می باشند. طراحی هتل القصر برگرفته از اقامتگاه های تابستانی شیخ های عرب می باشد. در بخش دیگری از این تفرجگاه به نام “دارالمصیف” تعدادی خانه تابستانی سنتی در میان باغ و درخت بنا شده است که میزبان گردشگران از سراسر جهان می باشد. سالن آمفی تئاتر و برگزاری جشن ها، ضیافت ها و مراسمات مختلف از جمله امکانات هتل مدینه جمیرا به شمار می روند. از دیگر خدمات هتل برای مسافران می توان به کلاس های یوگا، ماساژ، سونا و استخر های عمومی اشاره کرد. در ادامه لیستی از سایر امکانات و خدمات این هتل برای شما تهیه کرده ایم.

باشگاه بدنسازی

تاکسی سرویس

سرویس چای

آسانسور

رستوران

خشکشویی

حمام

اینترنت Wifi رایگان

یخچال

خدمات ۲۴ ساعته اتاق

مبلمان

صندوق امانات

آشپزخانه

ورود حیوانات خانگی آزاد

تلفن

پارکینگ

اسپای بین المللی تالیس

مینی بار

استخرهای روباز و سرپوشیده

سیستم گرمایشی / سرمایشی

ماساژ

دسترسی رایگان به پارک آبی

تلویزیون و سیستم صوتی

کافی شاپ

سشوار

بازدید از مدینه جمیرا فرصتی ایده آل برای آشنایی بیشتر با پیشینه و قدمت دبی قدیم می باشد. المونا، لانج السمر، خیمت البهار و لانج الفیروز از جمله کافی شاپ و رستوران های معروف در هتل مدینه جمیرا می باشند.

 

یکی دیگر از دلایل استقبال گردشگران از مجموعه مدینه جمیرا را می توان اشراف و دید کامل آن بر برج العرب دانست. برج العرب تنها هتل ۷ ستاره امارات بوده که به عنوان محبوب ترین مقصد مسافران نیز شناخته می شود. مناظر بکر مدینه جمیرا که ترکیبی از سنت و مدرنیته می باشد، فرصت خوبی برای نظاره، عکاسی و ثبت لحظات را برای مسافران ایجاد کرده است. در نهایت می توان گفت بازدید از مدینه جمیرا با تور دبی خاطره ای خوش و فراموش نشدنی برایتان به همراه خواهد داشت.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 10 اسفند 1398
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی سرا و لینک مستقیم بلا مانع است.