فعالیت‌های هیجان انگیز در شهر آنتالیا

شهر آنتالیا یگی از بهترین شهرهای ترکیه برای گردش و تفریح است، این شهر با دارای بودن طبیعتی زیبا و مناظری باشکوه شما را شگفت زده خواهد کرد. آنتالیا از نظر داشتن سواحلی بسیار عالی که دارای استانداردهای بین‌المللی هست یکی از بهترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود. در ادامه برخی از فعالیتهای هیجان انگیزی که می‌توانید در این شهر تجربه کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

دلفیناریوم آنتالیا

یکی از بهترین کارهایی که باید در آنتالیا انجام دهید سر زدن به دلفین لند است. دلفین‌ها موجوداتی بسیار باهوش هستند و مشاهده آنها از نزدیک بسیار جالب است، در این مجموعه می‌توانید آنها را از نزدیک مشاهده کنید و حتی به آنها در آنجا غذا بدهید. آنتالیا دو مجموعه بزرگ برای مشاهده دلفین‌ها دارد یکی دلفین لند نام دارد و دیگری پارک آبی آکوا لند. در آنجا علاوه بر آکواریوم‌ها و امکان مشاهده موجودات آبزی از نزدیک و در زیستگاه خودشان می‌توانید به تماشای نمایشهای هیجان انگیز و جالبی بروید که با دلفین‌های آموزش یافته و تربیت شده اجرا می‌شود.

هیپ ناتیکس

در تور آنتالیا می‌توانید به تفریح هیپ ناتیک بپردازید. این فعالیت مفرح در قسمت ماناوگات وجود دارد و در اینجا شما می‌توانید به اسکی روی آب بپردازید، با ساختن یک جزیره مصنوعی در مرکز استخر بزرگ شما میتوانید با استفاده از کشش طناب به دور این جزیره اسکی سواری کنید و تایم زیادی را در یک محیط کنترل شده به اسکی بپردازید. این مجموعه البته دارای تفریحات ورزشی دیگری هم هست. در آنجا می‌توانید به ورزش تنیس نیز بپردازید.

غواصی

به گزارش سفر باتو ، از مفرح‌ترین و معروف ترین فعالیت‌ها در آنتالیا غواصی در آبهای تمیز و زیبای آنجاست. در این شهر می‌توانید علاوه بر دیدن آموزش به صورت پیشرفته و برای افراد مختلف از کودک تا بزرگسال همچنین به صورت حرفه‌ای به دایوینگ و غواصی بپردازید.

آکادمی‌های مختلفی در این شهر برای غواصی وجود دارند از جمله آنها می‌توان به آکادمی دیپ دایوینگ و سان دایوینگ اشاره کرد که به شما تجهیزات و آموزش‌های لازم را برای این فعالیت هیجان انگیز ارائه خواهند نمود.

قایق سواری

آنتالیا به دلیل واقع شدن در آبهای مدیترانه، یک از بهترین نقاط دنیا برای قایق سواری و کشتی سواری است. در بندرهای تفریحی این شهر به شما این امکانات را ارئه خواهند کرد. می‌توانید یک تور تهیه کنید و با دیگر مسافران به یک سفر هیجان انگیز دریایی بروید. وسایل نقلیه آبی مختلفی برای انتخاب در این شهر وجود دارد که از یک قایق ساده تا کشتی‌های لوکس کروز را شامل می‌شود. میتوانید در این آبها به ماهیگیری نیز بپردازید که در بعضی بنادر به شما تجهیزات آن را ارئه خواهند کرد. در دریای مدیترانه ماهی‌های مختلفی وجود دارند و هم میتوانید با استفاده از قایق و در داخل خود بندر اقدام به ماهیگیری کنید.

آکواریوم ماهی‌ها

به گزارش سفر باتو ، علاوه بر آبهای زلال و لذت بردن از سواحل زیبا در آنتالیا می‌توانید به آکواریوم بسیار زیبای این شهر نیز سر بزنید و از دیدن گونه‌های مختلف آبزی لذت ببرید در آکواریوم آنتالیا حدوداً ۴۰ آکواریوم کوچکتر با موضوعاتی بر اساس مکان زندگی گونه‌های آبزی در آنها مجزا شده‌اند. بازدید کنندگان می‌توانند علاوه بر مشاهده ماهی ها اطلاعات زیادی نیز در مورد آنها کسب کنند. عکاسی و ثبت خاطرات در این مکان برای گردشگران بسیار پرطرفدار است.

قایق سواری در رودخانه

فعالیت مفرح رفتینگ یا رودگردی یکی از فعالیت‌های هیجان انگیز در بین جاذبه های آنتالیا است، در آنجا می‌توانید در رودخانه‌های خروشانی که از میان جنگل‌های انبوه و زیبای آنتالیا می‌گذرد اقدام به قایق سواری کنید. در آنجا مربی حرفه‌ای همراه شما خواهد بود که برایتان مشکلی به وجود نیاید. به دلیل وجود طبیعت زیبا رفتینگ در آنتالیا بسیار پرطرفدار و برای گردشگران سراسر دنیا شناخته شده است.

فعالیت‌های هیجان انگیز ساحلی

در سواحل آنتالیا انواع و اقسام ورزش‌ها و همینطور تفریحات وجود دارد، می‌توانید در آنجا جت اسکی سواری کنید و یا قایق‌های مختلف پارویی و دیگر را اجاره کنید. در آنجا می‌توانید به ورزش‌هایی نظیر والیبال بپردازید یا فوتبال بازی کنید. فلای بورد یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین فعالیت‌های ساحلی است که با استفاده از فشار آب به پرواز در خواهید آمد و هیجان زیادی دارد.

چتربازی

یکی از امکاناتی که در این شهر ارائه می‌شود چتر بازی است، اگر ترس از ارتفاع ندارید و می‌خواهید یک فعالیت بسیار خاص و عالی را تجربه کنید چتربازی را از دست ندهید اگر در این زمینه حرفه ای نباشید هم امکان چتر بازی با استفاده از یک چتر بازی حرفه‌ای وجود دارد و می‌توانید این فعالیت هیجان انگیز را تجربه کنید.

ماشین سواری در طبیعت

تورهای مختلفی در شهر آنتالیا برای سواری ماشین‌های آفرود در طبعیت ارائه‌ میشود می‌توانید با استفاده از ماشین‌های مخصوص به گشت و گزار در طبیعت زیبای اطراف آنتالیا بپردازید برای استفاده از این ماشین‌ها باید به پارک ملی کانیون کوپارلو بروید، البته علاوه بر ماشین‌های آفرود امکان دوچرخه سواری و همینطور موتور سواری هم در آنجا وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از آنها هم استفاده کنند و لذت ببرند.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 10 اسفند 1398
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی سرا و لینک مستقیم بلا مانع است.