در مورد مراکز خرید کیش بیشتر بدانید

جزیره کیش یکی از بهترین نقاط برای گردش و همینطور خرید است و از زمان قدیم محلی برای داد و ستد و تجارت محسوب می‌شده است. در زمان قدیم کشتی‌ها با لنگر انداختن در بندر کیش اقدام به داد و ستد و خرید و فروش محصولاتشان میکردند و امروزه نیز این جزیره با دارا بودن مراکز خرید خوب همچنان برای خرید و داد و ستد مناسب است. همچنین هتل‌های کیش امکان اقامت مناسب را برای علاقه‌مندان به خرید و گشت و گزار فراهم می‌کند که از هتل‌های لوکس گرفته تا هتل‌های ارزان را شامل می‌شود.

در این جزیره برای خرید باید در آنجا با چرخش و سر زدن به مراکز مختلف و بررسی قیمت اجناس اقدام به یک خرید حساب شده کرد. گاهی اوقت جنسی که نیاز دارید در یک مرکز خرید ساده و معمولی با قیمت پایین‌تری یافت می‌شود و می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در آنجا نیز مثل هرجای دیگر باید به کیفیت و اصل بودن محصولات دقت کرد و اصالت آنها را تایید کرد زیرا در آنجا هم جنس غیر اصل و تقلبی یافت می‌شود.

مراکز خرید محلی با قیمت آفر تور کیش خرید ارزان لحظه آخری نیز در این جزیره قرار دارد که برای خرید سوغاتی و یادگاری از آنجا مناسب است. در ادامه این مراکز خرید را خدمت شما معرفی خواهیم نمود. بهترین سوغاتی که از کیش می‌توانید تهیه کنید شکلات و قهوه است که در آنجا قیمت پایین‌تر و مناسب‌تری دارد و تنوع خوبی را می‌توانید مشاهده کنید. فروشگاه آرتا کیش برای خرید این محصولات مناسب است که به راحتی میتوانید آن را در مراکز خرید کیش پیدا کنید.

مرکز خرید دامون

این مجموعه در مقاله سایت سفر باتو ، یکی از مراکز مدرن و بزرگ در کیش است که شامل برند‌های معتبر و لوکس می‌شود. از نظر ساختار این مجموعه بسیار زیبا طراخی شده است و رستوران‌ها و کافه‌های مختلف و با کیفیتی را در خود جای داده است. این مجموعه ۲ طبقه دارد و ۱۰۰ واحد تجاری در آن مشغول به فعالیت هستند. فود کورت آنجا برای خوردن غذا با دارا بودن رستوران‌های مختلف آماده پذیرایی به مشتریان است. رستوران‌های چینی، فست‌فود و ایتالیایی در آنجا قرار دارد و روزانه گردشگران زیادی از آنجا دیدن میکنند. این مرکز خرید از مراکز خرید گران جزیره حساب می‌شود.

مرکز تجاری کیش

این مجموعه دارای ۴ طبقه است و یکی از بهترین مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید دارای ۴۸۰ فروشگاه است و انواع مختلفی از وسایل را می‌توانید در آنجا خریداری کنید مانند پوشاک، ساعت، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و وسایل دیجیتالی. همچنین این مرکز خرید برای خرید تجهیزات رایانه‌ای و موبایل مناسب است. نمایندگی‌های مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که می‌توانید در آنجا انواع برند موبایل و وسایل دیجیتالی را تهیه کنید. در این مرکز هر روز ساعت ۱۰ شب مراسم قرعه کشی و برنامه‌های تفریحی و سرگرم اجرا می‌شود. این مجموعه با تزئینی زیبا و نورپردازی یکی از مراکز خرید خوب کیش است.

مرکز تجاری پردیس ۱

مجموعه پردیس یک در سال ۱۳۷۱ ساخته شده است و دارای یک معماری بسیار زیبا و خاص است. این مرکز خرید در شرق جزیره کیش است و از نقاط اصلی برای گشت و گزار گردشگران کیش محسوب می‌شود. در آنجا می‌توانید انواع کیف و کفش، ساعت، وسایل مختلف برقی و پوشاک را تهیه کنید. میتوانید در آنجا وسایل ورزشی را تهیه کنید که اجناس آنجا دارای تنوع و کیفیت مناسبی می‌شود. در این مجموعه کافه و رستوران نیز وجود دارد و شما می‌توانید غذا را نیز در همانجا میل کنید. هر روز این مرکز خرید تا ساعت ده و نیم شب باز است.

مرکز تجاری پردیس ۲

این مرکز خرید در سال ۱۳۷۸ ساخته شده است و دارای فضایی بزرگ‌تر از پردیس یک است. همچنین پردیس دو از نظر طراحی نسبت به مجموعه پردیس یک یک ارتقا محسوب می‌شود این مرکز خرید دارای ۲۳۰ فروشگاه مختلف است که انواع وسایل پوشاک، صوتی‌وتصویری، آرایشی، بهداشتی و … را شامل می‌شود. این مرکز خرید یکی از مدرن‌ترین و مجزترین مراکز خرید در کیش است.

پردیس دو دارای ۴ طبقه است که با آسانسورهای مختلف که شامل دو آسانسور شیشه‌ای می‌شود به یکدیگر متصلند. همینطور آنجا ۸ پله برقی نیز وجود دارد. طبقه چهارم این مجموعه شامل کافی‌شاپ و رستوران می‌شود و می‌توانید نوشیدنی‌ها یا غذایی لذیذ را در آنجا میل نماید. از نظر زیبایی این مجموعه تجاری یکی از بهترین‌ها در نوع خود است و در مرکز آن درخت نخل طبیعی نیز وجود دارد.

از دیگر مراکز خرید زیبا و مجلل کیش سارینا ۱ و سارینا ۲ هستند که از نظر طراحی جزو بهترین‌ها در نوع خود هستند. سارینای ۱ شامل ۱۰ طبقه است و دو طبقه آن تجاری است. یکی از فودکورت‌های بسیار بزرگ در این مجموعه وجود دارد و شعبه هایپر مارکت نیز در آنجاست. همچنین سارینای ۲ شامل ۸ طبقه است و ۲ طبقه برای فروشگاه و مراکز مختلف تجاری دارد. طبقه سوم مجموعه شامل سالن بولینگ، سالن بیلیارد، سالن ماساژ و همینطور انواع رستوران و کافی‌شاپ می‌شود. برای خرید و همچنین تفریح این مجموعه‌ها بسیار مناسب هستند و در فصل پایین که فصل حراج محصولات فروشگاهی است برای خرید نیز مناسب است.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 10 اسفند 1398
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی سرا و لینک مستقیم بلا مانع است.